luni, 9 ianuarie 2012

E gata!

Dragii mei,

Va anunt cu bucurie ca am incheiat ultima cura de chimioterapie. Nu am scapat inca de controale si vizite periodice la medic, plus ca nici nu mi-am facut inca ultimele analize, dar doctorul mi-a spus sa stau linistita. Pot sa-mi vad de viata mea. Stiti ca pacientii care fac chimioterapie au destul de multe restrictii, nu li se recomanda sa iasa in oras, sa manance la restaurant, trebuie sa evite zonele foarte aglomerate, femeile nu isi pot face unghiile etc. Nu stiu daca altii respecta instructiunile astea, dar eu am tinut cont de ele. N-am mai fost la un film la cinematograf de mai bine de jumatate de an. Asa ca va fi o reala placere sa vad Mission Impossible: Ghost Protocol la IMAX :)) In plus, o sa ma intorc la serviciu si sper ca zilele ce urmeaza sa ma urc si la volan.

Voi merge iarasi in Turcia la sfarsitul lunii pentru cateva analize, asa ca o revin cu vesti cat de curand. In plus, o sa pregatesc un alt post zilele urmatoare ca sa va spun si cum merge recuperarea.

Va multumesc inca o data ca ati fost alaturi de mine in aceasta perioada.

Cu drag,

Andreea

Un comentariu:

costurile operaţiei

costurile operaţiei

diagnostic / foaia de externare

diagnostic / foaia de externare

prima internare

prima internare